19.900 Ft
Vagy hogyan kerüljük el a „nehéz” ügyfeleket? Erre a kérdésre sok értékesítő keresi a választ, és gyakran előfordul, hogy valaki nem érti, az ügyfél miért nem érti… Lehetséges ügyletek nem jönnek létre azért, mert a különbözőségünket nem tudja valaki kezelni.
Az ertekesitoszak.hu ezen leckéjében megtudhatod, hogy az egyes típusok hogyan viselkednek, mit kérdeznek, mit várnak el, miről ismerheted fel őket, és a saját személyiségedtől függően melyik típust hogyan kezeld!?
Amikor „nehéz”, vagy “problémás” ügyfelekről beszélnek az értékesítők, sok esetben, inkább arról van szó, hogy az ügyfelek többsége más, mint mi. Mások a reakciói, mint adott esetben nekünk lennének, így nem értjük, és nem is találjuk meg hozzájuk a kulcsot, ez pedig üzletvesztéshez, félreértéshez, panaszhoz is vezethet.
Erre kínál megoldást az Ügyfélszelídítés lecke, vagyis a személyiségtipológia alapú kommunikáció.
Ebből a videóból megtudhatod, hogy:
Tudatos értékesítő vagy? Bővítenéd az ismereteidet? Tennél a céljaidért? Fejlesztenéd magad? A hatékonyságodat szeretnéd növelni? Új lendületet vennél? Mindezt megtalálod ebben a leckében! Csapj le rá most!